maandag 31 maart 2014

Talententuin

Vrijdag 28 maart was er weer talententuin.
We begonnen met een blad in te vullen wat je wou doen van 1/19.

Je kon kiezen uit:                                                      
  • naaien
  • EHBO
  • vilten
  • drama
  • elektronica
  • boekbinden
  • schilderen
  • mindfullness
  • verhalen schrijven
  • Frans
  • mini musical
  • stage als conciërge
  • cultuurhistorische route
  • prezi
  • line dancing
  • fotografie
  • natuurkunde
  • grimeren
  • haarvlechten
Ik (Sophie) had gekozen voor naaien maar de eerste dag kon dat niet want juf Monique had zich vergist in de datum. Dus mocht ik bij vilten, daar hadden we een zeepje gemaakt met wol. De volgende keer  ga ik weer bij naaien.
 
Ik (Jessa) heb gekozen voor grimeren, de eerste les hadden we ons als zwervers gegrimeerd. Grimeren werd gegeven door juf Anita.
Anna deed mij en ik deed Anna. Echt iedereen keek ons aan toen we door de school liepen, het was wel super leuk!
De volgende keer gaan we wonden maken, ik heb er zin in!
 
door: Sophie en Jessa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten