woensdag 16 oktober 2013

tekst van Sam

Het kampvuur
‘s Avonds gingen de vaders het kampvuur maken. Delano Roemer en ik (Sam) hadden hout verzameld. Nick had marshmallows en juf Sanne ook. We hadden ook lichtgevende bandjes, die van Teuntje knapte. Sterre had een leuk spookverhaal over Loesje. Later vroeg iemand de sleutels van het kamphuis maar het bleek dat ze nog in het kamphuis lagen: dus moesten we inbreken. Ik werd ervoor gekozen, eerst gingen we achterlangs naar het raam wat we open zagen staan. Het bleek dat het helemaal vastgeroest was. Iemand zei dat hij nog een kruiskopschroevendraaier had en een moeder zei dat ze een mesje had. Toen ging ik met een vader nog een keer rondom het kamphuis lopen. Het bleek dat een paar kinderen het badkamerraam open hadden laten staan. Daar ging ik doorheen en toen was ik binnen. We waren vergeten de deur open te maken omdat we eerst een vreugdedansje maakten. Uiteindelijk maakten we de deur open en kon de bonte avond beginnen!
Door: Sam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten