donderdag 19 september 2013

de inleiding van Jill

We hebben vanmiddag de inleiding van Jill besproken tijdens de tekst bespreking. Zij had al een hele goede inleiding geschreven maar we hadden toch nog wat tips voor haar, zodat haar tekst nog mooier werd. Hieronder het resultaat:

Inleiding
Mijn werkstuk gaat over jeu de boules. Ik heb dit onderwerp gekozen omdat ik niet wist dat jeu de boules een sport was. Ik wil er ook meer over weten.

De vragen die ik wil beantwoorden zijn:

·        Waarom zijn jeu de boules ballen zo zwaar?

·        Waarom is dat gekleurde balletje klein en van ander materiaal gemaakt?

·        Heeft dat kleine gekleurde balletje ook een naam?

Ik haal mijn informatie uit het boek : ballen. Dit boek is geschreven door Marianne Meulepas en de illustraties zijn gemaakt door Gerard Vroon.

Het is een boekje uit de serie: mini informatie boekjes, de uitgeverij is de Ruiter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten