vrijdag 30 augustus 2013

Ra ra ra, wie ben ik?

We hebben vandaag het spel 'ra ra ra, wie ben ik' gespeeld: ieder kind had deze week een tekst over zichzelf geschreven maar daarbij niet de eigen naam genoemd. Alle schriften gingen in de bak en vervolgens werden de teksten door de juf voorgelezen. Iedereen probeerde te raden van wie de tekst was via een strookje. Hieronder één van de teksten. Doet u mee?

Ik heet ....... De meeste familieleden uit mijn gezin zijn net als ik in september jarig. Ik ben in 2005 geboren en ik ben weegschaal als sterrenbeeld. Mijn gezin bestaat uit 5 personen, ik heb een broer en een zusje. Mijn broer zit in groep 8 en mijn zusje in groep 3. Ik ben gek op knutselen en ook gym doe ik graag. Dit schooljaar zit ik in groep 6 maar ik doe rekenwerk uit groep 7. Je kunt mij herkennen aan mijn bril, bruine haren en donkerbruine ogen. Dit kan maar één iemand zijn...

Tip van de juf om te weten door wie deze tekst geschreven is: de naam van de leerling kun je vinden in één van de woorden uit de tekst!

2 opmerkingen: